<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, May 19, 2004

1 NEPHI TSAPTER 20 

An kagurangnan nagpahayag kan saiyang mga katuyuhan sa Israel --- Sinda mga pinili sa hurno nin pagtitios asin sinda maglalakaw gikan sa Babilonya --- Ikumpara sa Isaias 48.

*******

Magdangog asin dangoga ini, o harong ni Jacob, na pinag-aapud sa paagi nin ngaran na Israel, asin nagruluwas na gikan sa mga tubig ni Judah, o gikan sa mga tubig nin pagbubunyag, na nagsumpa sa pangaran nin Kagurangnan, asin nakapagsambit sa Diyos nin Israel, kaya lang, sinda nagsurumpa bako sa katotoohan ni sa pagkamatanos.
2 Maski na kaini, saindang pinag-aapud an saindang mga sadire sa banal na siyudad, pero sinda dae nag-eerok sa saindang mga sadire sa Diyos nin Israel, na iyo an Kagurangnan nin mga Hukbo; iyo, Kagurangnan nin mga Hukbo an saiyang pangaran.
3 Hilnga, ako nagdeklara na an mga datiang mga bagay na gikan sa kapinunan; asin an mga ini nagruluwas sa sakuyang nguso, asin sakuyang ipinahiling sainda. Sakuyang ginibo na ipinahiling sa sainda nin madali.
4 Asin sakuyang ginibo ini nin huli ta ako nag-aaram na ika sutil, asin an saimong liog sarong litid na bakal, asin an saimong kiray tanso;
5 Asin sakuyang pinagdeklara maski sa kapinunan sa saindo; bago pa ini nangyaring naglipas sakuyang ipinahiling sinda saindo; asin sakuyang ipinahiling sinda na may pagkatakot na baka saimong sasabihon na --- An sakuyang idolo iyo an naggibo kan mga ini, asin an sakuyang mga inukit na imahen, asin an sakuyang binubong imahen iyo an nagsugo kan mga ini.
6 Saimong nahiling asin nadangog an gabos na ini; asin dae daw nindo ipinapahayag an mga ini? Asin na sakuyang ipinahiling saindo an mga bagong bagay magpoon ngonian na panahon, maski na ngani idtong mga natatagong bagay, asin kamo dae nakakaaram sa mga ini.
7 Sinda pinagmukna ngonian, asin bako gikan sa kapinunan, maski kaidtong aldaw na dae mo pa nadadangog an mga ini sinda ipinahayag na sa saindo, ta kun dae baka kamo magsasabi --- Uya ako nag-aaram sainda.
8 Iyo, asin ika dae pa nakakdangog; iyo, ika dae pa man nakakaaram; iyo, sa panahon na idto an saimong talinga bako pang bukas; ta ako nag-aaram na ika naggigibo na may tikas, asin pinag-aapud na sarong makasalanon magpoon pa sa tulak.
9 Maski na ngani kaini, para sa interes kan sakuyang pangaran sakuyang palilipason an sakuyang pagka-anggot, asin para sa kaomawan ko magpupugol ako laban saimo, na tanganing dae ta ka puputulon nin laen.
10 Ta hilnga, ako an nagpadalisay saimo, ako an nagpili saimo sa hurno nin kasakitan.
11 Para sa sakuyang sadireng interes, iyo, para sa sakuyang sadireng interes kaya naggibo ko ini, ta ako habong gayo na tugutan na an sakuyang pangaran magigin sa tampalasan, asin ako dae magtatao nin sakuyang kamurawayan duman sa iba.
12 Magdangog ka sako, o Jacob, asin Israel an sakong inapudan, ta ako iyo siya; ako an enot, asin ako man an huri.
13 An sakuyang kamot iyo man an nagbugtak kan pundasyon nin kinaban, asin an sakuyang toong kamot iyo an nagladlad kan mga kalangitan. Ako nag-apud sa sainda asin sinda nag-iribahan na nagtindog.
14 Gabos kamo, magtiripon sa saindong mga sadire, asin magdangog; siirisay sa sainda an nagpahayag kaining mga bagay sa sainda? An Kagurangnan namumuot sa saiya; iyo, asin siya maggigibo sa saiyang tataramon na saiyang naipahayag sa paagi ninda; asin saiyang gigibohon an nakakaogma sa saiya laban sa Babilonya, asin an saiyang mga braso mapapaduman sa mga Chaldeo.
15 Asin man, sabi nin Kagurangnan; Ako an Kagurangnan, iyo, Ako nakapagtaram na; iyo, Ako an nag-apud sa saiya para magpahayag, Ako an nagdara sa saiya, asin siya maggigibo kan saiyang dalan na mag-uswag.
16 Madya kamo na magrarani sa sakuya; ako dae makapagtaram nin patago; magpoon sa kapinunan, magpoon sa panahon na ini ipinapahayag an sakuyang naipagtaram na; asin an Kagurangnan Diyos, asin an saiyang Espiritu, iyo an nagpadara sakuya.
17Asin kaya nagsabi an Kagurangnan, an saimong Paratubos, an Sarong Banal nin Israel; Ako an nagpadara saiya, an Kagurangnan saimong Diyos na iyo an nagtukdo saimo na tanganing ika makanuod, na iyo an nag-aantabay sa saimo sa dalan na saimong papadumanan; iyo an naggibo kaini.
18 O na ika man nanggad nagdadangog sa sakuyang mga kasugoan, asin bako daw na an saimong katoninongan arog sa sarong salog, asin an saimong pagkamatanos arog sa mga lungso nin kadagatan.
19 An saimong banhi man nagin arog sa buhangin; an bunga kan saimong tulak nagin arog sa mga tipasi kaini; an saiyang pangaran dapat kuta nang dae maputol nin laen or madestroso gikan sa atubangan ko.
20 Magduman kamo padagos sa Babilonya, magdulag kamo sa mga Chaldeo, na may boses nin pagkanta, magpahayag kamo, sabiha ini, itaram sa katapusan nin kinaban; magsabi ka: An Kagurangnan iyo an nagtubos sa saiyang surugoon na si Jacob.
21 Asin sinda dae napapaha; saiya pinangenotan sinda sa paglakbay sa mga disyerto; saiyang ipinabulos an mga tubig na magluwas sa mga gapo para sa sainda; saiyang binaak man an gapo asin an mga tubig nagbulwak paluwas.
22 Asin maski na ngani na ini nangyari na saiyang ginibo an gabos na ini, asin mga darakula man, mayo nin katuninongan, sabi nin Kagurangnan, duman sa mga tampalasan.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?