<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, June 01, 2004

2 NEPHI TSAPTER 3 

Si Joseph habang yaon sa Ehipto nahiling an mga Nephita sa saiyang bisyon --- Siya nagpropesiya ki Joseph Smith, an Tagakita sa huring aldaw; ki Moises, na iyo an magliligtas kan Israel; asin an manungod sa pagluwas kan Libro ni Mormon.

*******

Asin ngonian ako nagtataram sa saimo, Joseph, an sakuyang bunso, ika ipinangaki sa kaparangan nin sakuyang mga kasakitan; iyo, sa mga aldaw kan sakuyang pinakadakulaon na kamundoan na nangyari na an saimong ina minundag ka.
2 Asin hagad ko sa Kagurangnan na konsagrahon man para saimo ining daga, na iyo an pinakamahalagang daga, para sa saimong kamanahan asin an pamana kan saimong mga banhi kaiba kan saimong mga tugang, para sa saindong seguridad sagkud pa man, kun ini mangyari na kamo magsusunod sa mga kasugoan nin Solong Banal nin Israel.
3 Asin ngonian, Joseph, sakong bunso, na iyo an sakuyang pinagdara paluwas sa kaparangan kan sakuyang mga kasakitan, hagad ko sa Kagurangnan na bendisyunan ka sagkod pa man, ta an saimong banhi dae man nanggad raraoton.
4 Ta hilnga, ika iyo an prutas kan sakuyang mga habayan; asin ako saro sa mga kamako-apoan ni Joseph na nagin sakop duman sa Ehipto. Asin dakulaon na marhay an mga tipan nin Kagurangnan na saiyang hinimo para ki Joseph.
5 Kun kaya, si Joseph talagang nahiling niya an satuyang aldaw. Asin siya nagkaigwa nin sarong pangako gikan sa Kagurangnan, na maggikan sa prutas kan saiyang habayan an Kagurangnan Diyos magpapatalubo nin sarong matanoson na sanga duman sa harong nin Israel; bako an Mesiyas, pero sarong sanga na iyo an babarion, na tangani, iyo an paggigiromdomon sa mga tipan nin Kagurangnan na an Mesiyas dapat gibohon na maipahiling sa sainda sa mga huring aldaw, sa espiritu nin kapangyarihan, hanggan sa pagdadara sa sainda paluwas sa kadikloman pasiring sa liwanag--- iyo, paluwas sa nakatagong kadikloman asin paluwas sa pagkasakop pasiring sa libreng kamugtakan,
6 Ta si Joseph tunay na nagpatotoo, na nagsasabi: Sarong Tagakita na an Kagurangnan sakong Diyos na saiyang ilalalangkaw, na iyo an magigin piniling Tagakita duman sa bunga kan sakuyang mga habayan.
7 Iyo, si Joseph totoong nagsabi: Kaya sinabi nin Kagurangnan sakuya: Sarong piniling Tagakita an sakuyang ipaglalangkaw gikan sa bunga kan saimong mga habayan; asin siya makusog na paririgonon gikan sa bunga kan saimong mga habayan. Asin sa saiya ako magtatao nin kasugoan na siya maghihimo nin sarong trabaho para sa bunga kan saimong mga habayan, an saiyang mga katugangan, na magigin mas mahalaga sa sainda, maski na pagdadara sa sainda pasiring sa kaaraman nin mga tipan na sakuyang hinimo sa saimong mga ama.
8 Asin ako magtatao sa saiya kan sakuyang katugonan na siya maggigibo nin daeng ibang gibohon, kundi an gibohon na sakuyang isusugo sa saiya. Asin sakuya siyang gigibohon na magin dakula sa sakuyang mga mata; ta saiyang gigibohon an sakuyang trabaho.
9 Asin siya magigin dakula na arog ki Moises, na sakuyang sinasabi na ipaglalangkaw ko gikan sa saindo, na tanganing iyo an magligtas kan sakuyang katawohan, o harong nin Israel.
10 Asin si Moises na sakuyang ipinaglangkaw, na iyo an magliligtas kan sakuyang katawohan paluwas sa daga nin Ehipto.
11 Pero sarong Tagakita na ipaglalangkaw ko gikan sa bunga kan saimong mga habayan; asin sa saiya ako magtatao nin kapangyarihan na darahon paluwas an sakuyang tataramon pasiring sa banhi kan saimong mga habayan --- asin bako lang na magdadara paluwas kan sakuyang tataramon, sabi nin Kagurangnan, pero para sa pagkukumbinse sa sainda kan sakuyang tataramon, na mapasainda na.
12 Kun kaya, an bunga kan saimong mga habayan magsusurat; asin an bunga kan mga habayan ni Judah magsusurat; asin idtong mga susuraton sa paagi kan bunga kan saimong mga habayan, asin man idtong mga susuraton sa paagi nin bunga kan mga habayan ni Judah, magkasabay na magtatalubo, paduman sa pagpapalawigaw kan mga palsong doktrina asin maghatol kan mga pag-iiriwal, asin pagtutugdas nin katuninongan sa mga bunga kan saimong mga habayan, asin an pagdadara sainda pasiring sa kaaraman kan saindang mga ama sa mga huring aldaw, asin man sa kaaraman kan sakuyang mga tipan, nagsabi an Kagurangnan.
13 Asin gikan sa kaluyahan gigibohon siyang magin makusog, sa aldaw na iyan na magpoon an sakuyang trabaho na magpopoon gikan sa gabos kong katawohan, pasiring sa pagbabalik-giraray, o harong nin Israel, sabi nin Kagurangnan.
14 Asin kaya pinagpropesiya ni Joseph, na nagsasabi: Hilnga, an Tagakita na bebendisyunan nin Kagurangnan; asin sinda na naghahanap na raoton siya malalawigaw; para kaining pangako, na sakuyang naguno gikan sa Kagurangnan, sa bunga kan sakuyang mga habayan, mangyayaring tunay. Hilnga, ako segurado mismo sa mangyayaring katotoohan kaining pangako;
15 Asin an saiyang pangaran ipag-aapud na arog kan sakuya man; asin ini magigin arog man sa pangaran kan sa saiyang ama. Asin siya magigin arog ko; para sa bagay, na an Kagurangnan magdadara paluwas sa paagi kan saiyang kamot, sa paagi nin kapangyarihan nin Kagurangnan iyo an magdadara kan sakuyang katawohan pasiring sa kaligtasan.
16 Iyo, kaya iyo ini an pinagpropesiya ni Joseph: Ako seguradong gayo kaining bagay, arog na ako seguradong gayo kan pangako ki Moises; ta an Kagurangnan nagsabi sa sakuya, ako magpepreserba kan saimong banhi sagkud pa man.
17 Asin an Kagurangnan nagsabi: Ako magpapalangkaw nin sarong Moises; asin ako magtatao nin kapangyarihan sa saiya sa sarong tungkod; asin ako magtatao nin paghuhukom pasiring sa saiya sa paagi nin pagsusurat. Kaya lang dae ko puwedeng buhian an saiyang dila, na tanganing makapagtaram nin sobra, ta dae ko gigibohon siya na magin matibay sa pagtataram. Pero ako magsusurat sa saiya kan sakuyang kasugoan, sa paagi kan muro nin sakuyang sadireng kamot; asin ako maggigibo nin sarong tagapagtaram para saiya.
18 Asin an Kagurangnan nagtataram man sa sakuya: Ako magpapalangkaw gikan sa prutas kan saimong mga habayan; asin ako maghihimo para saiya nin sarong tagapagtaram. Asin ako, hilnga, ako magtatao sa saiya na tanganing siya magsusurat kan mga susuraton gikan sa bunga kan saimong mga habayan, pasiring duman sa bunga kan saimong mga habayan; asin an tagapagtaram kan saimong mga habayan iyo mismo an magdedeklara kaini.
19 Asin an mga tataramon na saiyang isusurat iyo an mga tataramon na may kapakinabangan sa sakuyang kadunungan iyo an padagos na magduduman pasiring sa bunga kan saimong mga habayan. Asin ini mangyayari na kabaing sa bunga kan saimong mga habayan na nagkukurahaw para sa sainda na gikan sa alpog: ta Ako may pagkaaram kan saindang pagtubod.
20 Asin sinda magkukurahaw gikan sa alpog; iyo, maski na sa pagsosolsol mapanungod sa saindang mga katugangan, maski na ngani na matapos an kadakul na mga henerasyon na nag-agi sa paagi ninda. Asin ini mangyaring maglipas na an saindang kinurahaw minaagi, maski na ngani uyon sa kasimplehan kan saindang mga tataramon.
21 Nin huli ngani sa saindang pagtubod an saindang mga tataramon magpapadagos na magluluwas sa sakuyang nguso paduman sa saindang katugangan na iyo an bunga kan saimong habayan; asin an kaluyahan kan saindang mga tataramon iyo an sakuyang gigibohon na makusog sa saindang pagtubod, pasiring sa paggigiromdom kan sakuyang tipan na sakuyang hinimo duman sa saimong mga ama.
22 Asin ngonian, hilnga, aki kong Joseph, sa arog kaining paagi ginibo kan sakuyang ama an lumang propesiya.
23 Kun kaya, nin huli kaining tipan ika nagin paladan; ta an saimong banhi dae madedestroso, ta saindang dadangogon an mga tataramon kan libro.
24 Asin magkakaigwa nin mag-iitaas nin sarong makusogon na gikan sainda, na iyo an maggigibo nin kadakul na karahayan, pareho sa paagi nin tataramon asin nin gibo, bilang sarong instrumento kan mga kamot nin Diyos, na igwa nin sobrang pagtubod, na maggigibo nin mga makukusog na kangangalasan, asin maghihimo kaining bagay na banal sa paghiling nin Diyos, pasiring sa pagdadara na mangyayari nin kadakul na restorasyon duman sa harong nin Israel, asin duman sa banhi kan saimong katugangan.
25 Asin ngonian, paladan ka, Joseph. Hilnga, ika kadikiton sana; kun kaya, pagdangogon mo an mga tataramon kan saimong tugang, si Nephi, asin ini mangyaring gigibohon sa saimo na uyon sa mga tataramon na sakuya nang sinabi. Giromdoma baya an mga tataramon kan saimong naghihingalo nang ama. Amen.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?