<$BlogRSDUrl$>

Friday, September 16, 2005

ALMA TSAPTER 7 

An mga tataramon ni Alma na saiyang pinagbalangibog sa mga katawohan nin Gideon, na uyon sa saiyang sadireng talaan.

Si Cristo imumundag ni Maria--- Saiyang palulu-agon an mga gapos nin kagadanan asin darahon an mga kasalanan kan saiyang mga katawohan --- Sinda na nagsolsol, binunyagan, asin magsusunod sa mga kasugoan magkakaigwa nin daeng kasagkorang buhay --- An kaatian dae makakamana nin kahadean nin Diyos --- Kapakumbabaan, pagtubod, paglaom, asin pagkamoot iyo an mga kaipo.

*******

Hilnga sakuyang namumutan na mga katugangan, nahihiling nindo na ako pinagtugutan na magpadigde sa saindo, kun kaya ako naghingoha na makipag-olay sa saindo sa sakuyang lengguwahe; iyo, sa paagi kan sakuyang sadireng nguso, nahihiling na iyo ini an pinaka-enot na pangyayari na ako makapagtaram sa saindo sa paagi kan mga tataramon nin sakuyang nguso, ako na sa kabilugan yaon sana sa tukawan nin paghuhukom, na grabeng gayo an mga pinagigibo na tanganing ako mayo nang panahon na makapagdulok sa saindo.
2 Asin kuta na dae ako makapagpadigde sa panahon na ini kun bako na sakuyang ipinagtao an tukawan nin paghuhukom sa iba, na iyo an magtagapamahala bilang karibay ko; asin an Kagurangnan sa sobrang pagkaherak nagtugot na ako dapat na gayong magpadigde sa saindo.
3 Asin hilnga, ako nakapagpadigde na igwa nin dakulang mga paglaom asin grabeng pagmamawot na ako makanagbo na kamo nakapagpakumbaba kan saindong mga sadire sa atubangan nin Diyos, asin na kamo nagpapadagos sa paghahagad kan saiyang grasya, na managboan ko kamo na mayong kakundian sa atubangan niya, na ako makanagbo na kamo mayo sa makangorongirhat na kamugtakan na arog sa satuyang mga katugangan na yaon sa Zarahemla.
4 Alagad mabendisyunan lugod an pangaran nin Diyos, na saiyang ipinagtao sakuya na makaaram, iyo, ipinagtao sakuya an grabe kasobrang kaogmahan sa kaaraman na sinda na na-establisa giraray sa dalan kan saiyang pagkamatanos.
5 Asin ako nagtitiwala, uyon sa Espiritu nin Diyos na yaon sakuya, na ako magkaigwa man nin kaogmahan gikan saindo; daeng pagkukulag na ako mayong kamawotan na an sakuyang kaogmahan sa saindo dapat na maggikan sa grabeng mga kasakitan asin kamondoan na sakuyang namatean para sa mga katugangan na yaon sa Zarahemla, nin huli ta hilnga, an sakuyang kaogmahan nag-abot na nangibabaw para sainda pagkatapos na makapaglinig na gayo nin grabeng kasakitan asin kamondoan.
6 Pero hilnga, ako nagtitiwala na kamo bako man na yaon sa kamugtakan nin sobrang daeng pagtubod na arog kan saindong mga katugangan; ako nagtitiwala na kamo dae man ipinagpalangkaw nin kapa-abaw-abawan kan saindong mga puso; iyo, ako nagtitiwala na kamo dae ipinagpamugtak an saindong mga puso sa mga kayamanan asin sa mga daeng kamugtakang mga bagay nin kinaban; iyo, ako nagtitiwala na kamo dae nagsasamba sa mga idolo, pero na kamo naggigibong magsamba sa tunay asin nabubuhay na Diyos, asin na kamo naglalaom para sa kapatawaran kan saindong mga kasalanan, na igwa nin daeng katapusang pagtubod, sa saiya na maabot.
7 Nin huli ta hilnga, ako nagsasabi sa saindo na magkakaigwa nin kadakul na mga bagay an maabot; asin hilnga, igwa nin sarong bagay na iyo an mas na may importansiya kesa sa sainda gabos --- nin huli ta hilnga, an panahon dae nang gayo harayo an distansiya na an Paratubos mamumuhay asin magdudulok sa pag-iriba kan saiyang mga katawohan.
8 Hilnga, ako dae nagsasabi na siya magdudulok sa pag-iriba niyato sa panahon kan saiyang pag-eerok sa laog kan saiyang mortal na hawak; nin huli ta, an Espiritu dae nakapagsabi kaini sakuya na arog kaini an magin kaso. Ngonian arog sa bagay na ini ako daeng pagkaaram; pero iyo ini an may grabe akong pagkaaram, na an Kagurangnang Diyos may kapangyarihan na gigibohon an gabos na mga bagay na uyon sa saiyang tataramon.
9 Alagad hilnga, an Espiritu nakapagsabing gayo kaini sa sakuya, na nagsasabi: Magkurahaw ka sa mga katawohang ini, na nagsasabi--- Magsolsol kamo, asin andamon an dalan nin Kagurangnan, asin maglakaw sa saiyang mga dalan, na matanos; nin huli ta hilnga, an kahadean nin langit harani na, asin an Ake nin Diyos maabot sa ibabaw nin lalawgon kan kinaban.
10 Asin hilnga, siya imumundag ki Maria, sa Jerusalem na iyo an daga kan satuyang mga ninuno, siya na sarong birhen, an presiyosa asin piniling erokan, siya na malilindongan asin maglilihi sa paagi kan kapangyarihan nin Banal na Espiritu, asin mangangaki nin sarong akeng lalake, iyo, na iyo na ngani an Ake nin Diyos.
11 Asin siya maglalakaw, magtitios nin mga kulog asin mga kasakitan asin mga tentasyon nin lambang klase; asin iyo na tanganing an tataramon puwedeng mautob na nagsasabi na siya an magdadara sa sadire niya kan mga kulog asin mga kahelangan kan saiyang mga katawohan.
12 Asin siya magsasapo sa sadire niya nin kagadanan, na tanganing saiyang mahubad an mga gapos nin kagadanan na iyo an nakakagapos kan saiyang mga katawohan; asin siya an magdadara sa sadire niya kan saindang mga kaluyahan, na tanganing an saiyang hinangos mapapano nin pagkaherak, uyon sa laman, na tanganing saiyang maaaraman uyon sa laman kun paano matatabangan an saiyang mga katawohan na uyon sa sainda mismong mga kaluyahan.
13 Ngonian an Espiritu iyo an nakakaaram sa gabos na mga bagay; daeng pagkukulang na an Ake nin Diyos magtitios uyon sa laman na tanganing mapupuwede niyang darahon sa sadire an mga kasalanan kan saiyang mga katawohan, na tanganing mapupuwede niyang paraon an saindang mga kalapaan uyon sa kapangyarihan kan saiyang pagliligtas; asin ngonian hilnga, iyo ini an patotoo na yaon sa sakuya.
14 Ngonian ako nagsasabi sa saindo na kamo kaipuhan na magsolsol, asin magin bagong mundag giraray; nin huli ta an Espiritu nagsasabi na kun kamo bakong minundag giraray dae kamo makakapagmana nin kahadean nin langit; kun kaya madya asin magpabunyag pasiring sa pagsosolsol, na tanganing kamo mapupuwedeng mahugasan gikan sa saindong mga kasalanan, na tanganing kamo mapupuwedeng magkaigwa nin pagtubod sa Kordero nin Diyos, na iyo an naghahale kan mga kasalanan nin mundo, na iyo an makapangyarihan sa pagliligtas asin paghuhugas gikan sa gabos na daeng pagkamatanos.
15 Iyo, ako nagsasabi sa saindo madya asin dae matakot, asin iwalat an lambang kasalanan, na iyo an yanong nagpapasakit sa saindo, na iyo an naggagapos saindo sa kapahamakan, iyo, madya asin magpaduman, asin ipahiling sa saindong Diyos na kamo may bolanos na pagsosolsol kan saindong mga kasalanan asin maglaog pasiring sa sarong tipan na kaiba niya na magsusunod sa saiyang mga kasugoan, asin iyan patutunayan mo saiya sa paagi nin mga tubig nin pagbubunyag.
16 Asin an siirisay man an naggigibo kaini, asin magsusunod sa mga kasugoan nin Diyos magpoon ngonian asin sa maabot pa, iyo man sana an makakagiromdom na ako nagsasabi sa saiya, iyo, siya makakagiromdom na ako nagsabi sa saiya, na siya magkakaigwa nin buhay na daeng kasagkoran, uyon sa patotoo kan Espiritu Santo, na iyo an nagpapatotoo sa daghan ko.
17 Asin ngonian sakuyang namumutan na mga katugangan, kamo daw nagtutubod kaining mga bagay? Hilnga, ako nagsasabi sa saindo, iyo, ako nakakaaram na kamo nagtutubod kaini; asin an paagi na ako makaaram na kamo nagtutubod kaini iyo sa paagi kan manipestasyon kan Espiritu na yaon sa sakuya. Asin ngonian nin huli ta an saindong pagtubod makusog manungod kaini, iyo, manungod sa mga bagay na sakong naisabi na, dakulang gayo an sakuyang kaogmahan.
18 Nin huli ta arog kan naisabi ko na saindo magpoon sa kapinunan, na ako nagkaigwa nin grabeng pagmamawot na kamo dae man lugod yaon sa estado nin kasakitan na arog kan saindong mga katugangan, sa arog kaini nanagboan ko na an sakuyang mga kamawotan lugod iyo an naipagpasalamat ko.
19 Nin huli ta sakong napag-isip-isip na kamo yaon sa mga dalan nin pagkamatanos; sakong napag-isip-isip na kamo yaon sa dalan na mangengenotan saindo pasiring sa kahadean nin Diyos; iyo, sakong napag-isip-isip na saindong ginigibo na an saiyang mga dalan matanos.
20 Sakong napag-isip-isip na ini ipinagpaaram na sa saindo, sa paagi kan testimonya kan saiyang tataramon, na siya dae makapaglakaw sa malikoon na mga dalan; ni gumibo siyang magbago gikan sa saiya mismong ipinagsabi; ni magkaigwa siya nin sarong anino na magliliko gikan sa too pasiring sa wala, o gikan sa bagay na iyo an katanosan pasiring sa bagay na iyo an kasalaan; kun kaya, an saiyang padumanan iyo an sarong daeng kasagkorang pag-ikot.
21 Asin ginigibo niyang dae mag-eerok sa bakong banal na mga templo; ni an kaatian o an anuman na bagay na bakong malinigon aakoon pasiring sa kahadena nin Diyos; kun kaya ako nagsasabi sa saindo na maabot an panahon, iyo, asin ini mangyayari sa huring aldaw, na siya na maation yaon man giraray sa saiyang kaatian.
22 Asin ngonian sakuyang namumutan na katugangan, ako nakapagsasabi kaining mga bagay sa saindo na tanganing mapukawan ko kamo pasiring sa sarong pagpapahalaga kan saindong katungdan sa Diyos, na tanganing kamo mapupuwedeng maglalakaw na mayong kakundian sa atubangan niya, na tanganing kamo mapupuwedeng maglalakaw na uyon sa banal na orden nin Diyos, na sa arog kaini kamo pinagresibe.
23 Asin ngonian ako nagmamawot na kamo dapat magin mapagkumbaba, asin magin masinunod-sunod asin mahuyo; madalion paki-olayan; pano nin pagpasensiya asin halawig na matinios; magin mahinahon sa gabos na mga bagay; magin mahingohaon sa pagsunod sa mga kasugoan nin Diyos sa gabos na panahon; naghahagad nin anuman na mga bagay na saindong kinakaipo, pareho sa espirituwal asin temporal; pirmeng ibinabalik an mga pasasalamat sa Diyos sa anuman na mga bagay na saindong naresibe.
24 Asin hilingon nindo na igwa kamong pagtubod, paglaom, asin pagkamoot, asin pagkatapos kamo pirme sanang pano nin pag-andam sa marhay na mga gibo.
25 Asin lugod an Kagurangnan magbendisyon saindo, asin ingatan an saindong mga bado na mayong dugta, na tanganing kamo mapupuwedeng darahon sa katapos-tapusi na makipagtukaw na kaiba si Abraham, Isaac, asin Jacob, asin an mga banal na propeta na iyo na ngani magpoon pa na an mundo nagpoon, sa paghingoha na an saindong mga bado mayo nin dugta siring na an saindang mga bado mayo nin kadugtaan, pasiring sa kahadean nin langit asin dae na magluluwas.
26 Asin ngonian sakuyang namumutan na mga katugangan, ako nakapagtaram kaining mga tataramon sa saindo na uyon sa Espiritu na iyo an nagpatotoo sa laog ko; asin an sakuyang kalag naggibong magin maogmahon na gayo, nin huli kan nagsosobrang paghingoha asin pagdangog na saindong ipinagtao sa sakuyang tataramon.
27 Asin ngonian, lugod an katuninongan nin Diyos mapapasaindo, asin sa saindong mga harong asin mga kadagaan, asin sa saindong mga kakarnerohan asin mga kabakahan, asin sa gabos nindong pagrugaring, sa saindong mga kababaehan asin sa saindong mga kaarakian, na uyon sa saindong pagtubod asin marhay na mga gibo, magpoon ngonian na panahon asin sa maabot pa asin sa daeng kasagkoran. Asin kaya ako nakapagtaram na. Amen.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?