<$BlogRSDUrl$>

Thursday, May 25, 2006

3 NEPHI TSAPTER 15 

Si Jesus nagbalangibog na an ley ni Moises nautob na saiya--- An mga Nephita iyo an ibang mga karnero na saiyang pinagsabi sa Jerusalem--- Nin huli ta sa kadaendatahan an mga katawohan nin Kagurangnan dae nakaaram sa nagkawararak na mga karnero nin Israel.

*******

Asin ngonian ini nangyaring naglipas na kan si Jesus nagtapos na kaining mga tataramon siya nagbaling kan saiyang mga mata sa palibot kan kadaklang mga tawo, asin nagsabi sa sainda: Hilnga, kamo nakadangog kan mga bagay na sakuya nang pinagtukdo bago pa man ako nagsakat pasiring sa sakuyang Ama; kun kaya, an siisay an makapaggiromdom kaining mga tataramon ko asin maggibo kan mga ini, siya bubuhayon ko liwat sa huring aldaw.
2 Asin ini nangyaring naglipas na kan si Jesus nakapagtaram na kaining mga tataramon saiyang namansayan na may iba sa pag-iriba ninda na nagngangaralas, asin nag-iisip-isip kun ano an saiyang boot manungod sa ley ni Moises; nin huli ta sinda dae nakakasabot sa tataramon na an mga lumang bagay naglipas na, asin an gabos na mga bagay nagin bag-o.
3 Asin siya nagsabi sa sainda: Dae kamo magngangalas na Ako nakapagsabi sa saindo na an mga lumang bagay naglipas na, asin an gabos na mga bagay nagin bag-o na.
4 Hilnga, Ako nagsasabi sa saindo na an ley nautob na sakuyang ipinagtao ki Moises.
5 Hilnga, Ako iyo idtong nagtao kan ley, asin Ako iyo siya na nakipagtipan sa sakuyang mga katawohan na Israel, kun kaya, an ley na yaon sako nautob na, nin huli ta ako nagpadigde sa pag-utob kan ley; kun kaya ini nagtapos na.
6 Hilnga, Ako dae pinagdestroso an mga propeta, nin huli sa kadakul na dae nagka-urutob sa sakuya, katotoohan Ako nagsasabi sa saindo, an gabos dapat na mautob na.
7 Asin nin huli ta Ako nagsasabi sa saindo na an mga lumang bagay naglipas na, Ako dae nagdedestroso kaidtong mga naitaram na mapanungod sa mga bagay na paabuton pa sana.
8 Nin huli ta hilnga, an tipan na sakuyang hinimo sa sakuyang mga katawohan dae pa gabos nauutob; kundi an ley na ipinagtao ki Moises nagtapos na sakuya.
9 Hilnga, Ako an ley, asin an liwanag. Maghanap kamo sako, asin magpakakusog sagkod sa katapusan, asin kamo mabubuhay; nin huli ta sa sainda na nagpapakakusog sagkod sa katapusan itatao ko an buhay na daeng kasagkoran.
10 Hilnga, Ako nagtao na saindo nin mga kasugoan; kun kaya magsunod sa sakuyang mga kasugoan. Asin iyo ini an ley asin an mga propeta, nin huli ta sinda tunay nanggad na nagpatotoo tungkol sakuya.
11 Asin ini nangyaring naglipas na kan si Jesus nakapagtaram na kan mga tataramon na ini, siya nagsabi sa doseng ini na saiyang pinagpili na:
12 Kamo an sakuyang mga disipulos; asin kamo an liwanag kaining mga katawohan, na iyo an sarong katadaan kan harong ni Joseph.
13 Asin hilnga, iyo ini an kadagaan kan saindong kamanahan; asin an Ama iyo an nagtao kaini sa saindo.
14 Asin dae sa anuman na pagkakataon na an Ama nagsugo sako na dapat kong ipahayag ini sa saindong mga katugangan na yaon sa Jerusalem.
15 Ni sa anuman na pagkakataon na an Ama nakapagtao sakuya nin kasugoan na dapat kong sabihon sa sainda an mapanungod sa iba pang mga tribu kan harong nin Israel, na an Ama iyo an nagpahale paluwas sa kadagaan.
16 Iyo sana ini na an Ama nagsugo sakuya, na dapat kong sabihon sa sainda:
17 Na an ibang karnero na igwa Ako na mayo sa pangon na ini; sinda man sakuyang kaipo na pagdadarahon, asin saindang madadangog an sakuyang boses; asin magkakaigwa nin sarong pangon, asin sarong parabantay.
18 Asin ngonian, nin huli sa katisoan nin liog asin daeng paniniwala sinda dae nakasabot kan sakuyang mga tataramon; kun kaya Ako pinagsugo nin Ama na dae na Ako magtaram mapanungod sa bagay na ini sa sainda.
19 Pero, katotoohan, Ako nagsasabi sa saindo na an Ama nagsugo sakuya, asin Ako magsasabi kaini sa saindo, na kamo an pinaglaen na gikan sa pag-iriba ninda nin huli kan saindang kadaendatahan; kun kaya ini nin huli kan saindang kadaendatahan na kaya sinda daeng pagkaaram saindo.
20 Asin katotoohan, Ako nagsasabi saindo giraray na an ibang mga tribu na pinaglaen kan Ama gikan sa sainda; asin iyo ini nin huli kan saindang kadaendatahan na kaya sinda daeng pagkaaram sa sainda.
21 Asin sa katotoohan Ako nagsasabi sa saindo, na kamo iyo sinda na pinanungdan na sinasabi ko: Ibang mga karnero na pagsadire ko na mayo sa pangon na ini; sinda man dapat kong darahon, asin sinda magdadangog kan sakuyang boses; asin magkakaigwa nin sarong pangon, asin sarong parapastol.
22 Asin sinda dae nakasabot sakuya, nin huli ta saindang pinaghuhuna-huna sinda iyo an mga Hentil; nin huli ta sinda dae nakasabot na an mga Hentil mapapagbag-o sa paagi kan saindang pagpapabalangibog.
23 Asin sinda dae nakasabot na sinabi ko na sinda magdadangog kan sakuyang boses; asin sinda dae nakasabot na an mga Hentil dae dapat sa arin na panahon makakadangog kan sakuyang boses--- na Ako dae dapat na magpapahiling kan sakuyang sadire sa sainda laen lang kun ini sa paagi nin Banal na Espiritu.
24 Pero hilnga, kamo parehong nakadangog kan sakuyang boses, asin nahiling Ako; asin kamo an sakuyang mga karnero asin kamo kabilang sa pag-iriba ninda na an Ama iyo an nagtao sa sakuya.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?