<$BlogRSDUrl$>

Friday, May 26, 2006

3 NEPHI TSAPTER 16 

Si Jesus mabisita sa iba pang mga nagkawararang mga karnero kan Israel--- Sa mga huring aldaw an ebanghelyo magpapaduman sa mga Hentil asin masunod pasiring sa harong nin Israel--- An mga katawohan nin Kagurangnan magkakahirilingan mata sa mata sa panahon na saiyang dadarahon giraray an Sion.

*******

Asin katotoohan, katotoohan, Ako nagsasabi sa saindo na Ako igwang ibang mga karnero, na mayo sa kadagaan na ini, ni sa kadagaan nin Jerusalem, ni sa arin man na parte nin kadagaan na nakapalibot na kun saen Ako mapaduman sa pagmiministro.
2 Nin huli ta sinda iyo idtong sakuyang pinagtataram na sinda nanggad dae pa nakakadangog kan sakuyang boses; ni Ako sa arin man na panahon nakapagpahiling kan sakuyang sadire sa sainda.
3 Pero Ako nakaresibe nin sarong kasugoan kan Ama na Ako magpapasiring sa sainda, asin na sinda makakadangog kan sakuyang boses, asin ibibilang sa pag-iriba kan sakuyang mga karnero, na tanganing magkakaigwa nin sarong pangon asin sarong parapastol; kun kaya ako mapaduman tanganing mapahiling kan sadire ko sa sainda.
4 Asin Ako nagsusugo saindo na saindong isusurat ining mga tataramon pagkatapos na Ako nakahale na, na kun ini nanggad an mangyayari na an sakuyang mga katawohan sa Jerusalem, sinda na nakahiling sa sakuya asin naka-ibahan ko sa sakuyang ministeryo, dae maghahapot sa Ama sa pangaran ko, na tanganing sinda makaresibe nin kaaraman manungod saindo sa paagi nin Espiritu Santo, asin man sa ibang mga tribu na dae sindang pagkaaram, na tanganing ining mga tataramon na saindong isusurat itatago asin ipagtutukdo sa mga Hentil, na sa paagi kan bilog na ining kautuban sa mga Hentil, an katadaan kan saindang banhi, na magkakawaratak-watak sa ibabaw kan lalawgon nin kinaban nin huli kan saindang daeng paniniwala, puwedeng madara sa laog, o puwedeng madadara sa sarong kaaraman sa sako, na saindang Paratubos.
5 Asin pagkasunod sakuya sindang pagtitiriponon gikan sa apat na mga rona kan kinaban; asin pagkasunod mag-uutob Ako sa tipan na an Ama iyo an naghimo sa bilog na mga katawohan kan harong nin Israel.
6 Asin paladan an mga Hentil, nin huli kan saindang paniniwala sa sakuya, sa paagi asin nin huli sa Espiritu Santo, na iyo an magpapatotoo sa sainda manungod sako asin sa Ama.
7 Hilnga, nin huli kan saindang paniniwala sa sakuya, sabi kan Ama, asin nin huli sa dae nindong paniniwala, O harong nin Israel, sa huring aldaw an katotoohan magpapaduman sa mga Hentil, na tanganing an kabilugan kan mga bagay na ini maipapabantog sa sainda.
8 Pero herak man, nagsabi an Ama, sa sainda na mayong paniniwala kan mga hentil--- nin huli ta maski na ngani na sinda nakaabot na sa lalawgon kaining kadagaan, asin nagpawaratak-watak kan sakuyang mga katawohan na yaon sa harong nin Israel; asin an sakuyang mga katawohan na yaon sa harong nin Israel an pinagsisirikwal gikan sa kaibahan ninda, asin pinagtirimak-timakan sa irarom kan mga bitis ninda;
9 Asin nin huli sa mga pagkaherak kan Ama sa mga Hentil, asin man sa mga paghuhukom kan Ama sa sakuyang mga katawohan, na yaon sa harong nin Israel, katotoohan, katotoohan, Ako nagsasabi sa saindo, na pagkatapos kaini gabos, asin Ako nagkausa sa sakuyang mga katawohan na yaon sa harong nin Israel na magkaharampak, asin pagparapasaskitan, asin paggagaradanon, asin pagparasikwalon paluwas gikan sa pag-iriba ninda, asin magin kaorongisan ninda, asin magin sarong singasing-paros asin sarong laman-dila sa pag-iriba ninda---
10 Asin kaya nagsugo an Ama na Ako dapat na magsabi sa saindo: Sa aldaw na yan na an mga Hentil magkakasala laban sa sakuyang ebanghelyo, asin magsisikwal sa kabilugan kan sakuyang ebanghelyo, asin mapagpalangkaw sa kapaabaw-abawan kan saindang mga puso na mas labi sa gabos na mga nasyon, asin mangingibabaw sa gabos na mga katawohan kan bilog na kinaban, asin magkakaparano nin gabos na manera nin mga kaputikan, asin mga kadayaan, asin kan mga daendatang gawi, asin gabos na manera nin kahipokritohan, asin mga paghaya nin laman, asin mga sikretong abominasyon; asin kun sinda maggigibo gabos kaining mga bagay, asin magsisikwal sa kabilugan kan sakuyang ebanghelyo, hilnga, nagsabi an Ama, Ako an magdadara sa kabilugan kan sakuyang ebanghelyo gikan sa pag-iriba ninda.
11 Asin pagkasunod Ako makakagiromdom kan sakuyang tipan na Ako an naghimo sa sakuyang mga katawohan, O harong nin Israel, asin Ako an magdadara kan sakuyang ebanghelyo sa sainda.
12 Asin Ako magpapahiling sa saindo, O harong nin Israel, na an mga Hentil dae magkakaigwa nin kapangyarihan na mangingibabaw sa saindo; pero Ako maggigiromdom kan sakuyang tipan sa saindo, O harong nin Israel, asin kamo makakaabot sa pagkakaaram kan kabilugan nin sakuyang ebanghelyo.
13 Pero kun an mga Hentil magsosolsol asin magbalik sa sakuya, nagsabi an Ama, hilnga sinda ibibilang sa pag-iriba kan sakuyang mga katawohan, O harong nin Israel.
14 Asin ako dae magtutugot na an sakuyang mga katawohan, na yaon sa laog kan harong nin Israel, na magpaduman na makisalak sa iribahan ninda, asin pagparadaog-daogon sinda, nagsabi an Ama.
15 Pero kun sinda dae magbaling sa sakuya, asin magdangog sa sakuyang boses, Ako magtutugot sa sainda, iyo, Ako magtutugot sa sakuyang mga katawohan, O harong nin Israel, na sinda magpaduman na makisalak sa iribahan ninda, asin pagparadaog-daogon sinda, asin sinda magin arog sa asin na nawaraan nin lasa, na dae nanggad sa kamanungdanan kundi ipatatapok, asin pagparatimak-timakan sa irarom kan mga bitis kan sakuyang mga katawohan, O harong nin Israel.
16 Katotoohan, katotoohan, Ako nagsasabi sa saindo, kaya an Ama an nagsugo sakuya--- na sakong ipagtatao sa mga katawohang ini an kadagaan para sa saindang kamanahan.
17 Asin pagkasunod an mga tataramon kan propetang si Isaias mauutob, na nagsasabi:
18 An saimong bantay magpapalangkaw kan boses; kasarabay an boses na sinda magkakanta, nin huli ta sinda makakahiling mata sa mata sa panahon na an Kagurangnan dadarahon giraray an Sion.
19 Magkururahaw sa kaogmahan, sarabay na magkaranta, kamo na mga wasak na lugar nin Jerusalem; nin huli ta an Kagurangnan pinagkalinga an saiyang mga katawohan, saiyang pinatubos an Jerusalem.
20 An Kagurangnan naghimo na mahiling an saiyang lantad na kamot sa mga mata kan gabos na mga nasyon; asin an gabos na mga katapusan kan kinaban makakahiling sa pagliligtas nin Diyos.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?