<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, June 07, 2006

3 NEPHI TSAPTER 22 

Ang mga huring aldaw, an Sion asin an saiyang mga istaka itutugdas, asin an Israel titiponon sa pagkaherak asin pagkamoot--- Sinda magtatrayumpo--- Ikumpara sa Isaias 54.

********

Asin pagkasunod idtong mga naisurat na na mangyayaring maglipas: Makaranta, O Kadagaan, kamo na dae nagbuburunga; magporoon kamong magkaranta, asin magkururahaw nin makusog, kamo na dae nakapagpangake; nin huli ta mas kadakul an mga kaakian nin kalipungawan kesa sa mga ake kan mag-agom na babae, nagsabi an Kagurangnan.
2 Padakulon an lugar kan saimong tolda, asin tuguti sinda na mag-unat kan mga kurtina kan saimong mga istaran; dae magpabaya, palabaa an saimong mga bugkos asin pakusuga an saimong mga istaka;
3 Nin huli ta kamo mag-uusbong sa may parteng too asin sa may parteng wala, asin an saindong banhi magmamana nin mga Hentil asin himoon na an mapungaw na mga siyudad ma-eestaran.
4 Dae kamo matakot, nin huli ta kamo dae maipamugtak sa kasupganan; nin huli ta kamo magkakarilingaw sa kasupganan kan saimong kahobenan, asin dae makakagiromdom sa mga kapintasan kan saindong mga kahobenan, asin dae makakagiromdom sa kapintasan kan saindong mga balo noarin pa man.
5 Nin huli ta an saimong Kaglalang, an saimong agom na lalake, an Kagurangnan nin mga hukbo iyo an saiyang pangaran; asin an saimong Paratubos, an Solong Banal nin Israel--- an Diyos kan bilog na kinaban iyo an magigin pag-apod saiya.
6 Nin huli ta an Kagurangnan nag-apud saimo bilang sarong babaeng pinagbayaan asin nakulugan sa espiritu, asin sarong agom na babae kan kahobenan, kan ika pinagsikwal, sabi kan saimong Diyos.
7 Nin huli ta sa dikit na panahon pinabayaan ko kamo, pero sa kadakulaan nin mga pagkaherak Ako an magtitipon saindo.
8 Sa kadikit na kaanggutan Ako nagtago kan sakuyang lalawgon saindo sa laog nin sarong panahon, pero may daeng katapusan na pagkaboot Ako magkakaigwa nin pagkaherak sa saindo, nagsabi an Kagurangnan an saimong Paratubos.
9 Nin huli kaini, an mga tubig ni Noah yaon sakuya, nin huli ta habang Ako nagpromisa na an mga tubig ni Noah dae na dapat na mag-agi sa bilog na kinaban, kaya Ako nagpanuga na dae na Ako maaanggot saindo.
10 Nin huli ta an mga kabukidan maghahale asin an mga burokid-bukid mapapara, alagad an sakuyang pagkaboot dae nanggad magrarayo saindo, ni an tipan nin sakuyang katuninongan mapapara, nagsabi an Kagurangnan na igwang pagkaherak sa saindo.
11 O kamong mga nagkasarakitan, na pinagpadpad nin bagyo, asin dae pinagdamayan! Hilnga, Ako an magpamugtak kan saindong mga gapo na may patas na mga kulay, asin magpamugtak kan saindong mga pundasyon nin mga sapiro.
12 Asin Ako maghihimo na an saindong mga bintana nin mga agata, asin an saindong mga pintuan nin mga karbungko, asin an gabos na saindong mga kasagkoran nin mga magagayon na mga gapo.
13 Asin an gabos nindong mga kaarakian poagtutukdoan sa Kagurangnan; asin dakulaong gayo an magigin katuninongan kan saindong mga kaarakian.
14 Sa pagkamatanos kamo pagtutugdukon; kamo magigin harayo sa pagkasakop nin huli ta mayo kamong pagkatakot, asin sa kahamakan nin huli ta ini dae makadulok harani saindo.
15 Hilnga, sinda seguradong magtitiripon-tipon na magkakasararo laban saindo, bako sa paagi ko; an siirisay an magtiripon-tipon na magkasararo laban saindo magkakapuruho nin huli sana sa saindong karahayan.
16 Hilnga, Ako naglalang nin sarong panday na maghahayop nin mga uring na may kalayo, asin siya magpapanday nin sarong instrumento para sa saiyang trabaho; asin Ako naglalang nin sarong parasakop tanganing mandestroso.
17 Mayong armas na pinaggibo laban saindo an makakatagal; asin an lambang dila na magpapakaraot laban saindo sa paghuhukom saindong pagkokondenaron. Iyo ini an pamana kan mga surugoon nin Kagurangnan, asin an saindang pagkamatanos yaon sakuya, nagsabi an Kagurangnan.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?