<$BlogRSDUrl$>

Thursday, July 06, 2006

ETHER TSAPTER 5 

Tulong mga testigo asin an gibo kaini makakapagtindog bilang sarong testimonya nin pagkatotoo kan Libro ni Mormon.

*******

Asin ngonian ako, si Moroni, nakapagsurat na kan mga memorya; asin ako nakapagsabi na saindo kan mga bagay na sakuya nang naselyuhan; kun kaya dae mo sinda pagdut-an na tangani baya saimong maisalin; nin huli ta an bagay na iyan pinagbabawal saimo, laen lang kun sa paagi asin paagi sanang ini magigin kadunungan nin Diyos.
2 Asin hilnga, ika magkakaigwa nin pribilihiyo na tanganing saimong maipahiling an mga lamina sa sainda na makakatabang tanganing darahon paluwas an gibong ini;
3 Asin sa tulo ipapahiling an mga ini sa paagi nin kapangyarihan nin Diyos; kun kaya saindang maaaraman na may kasegurohan na an mga bagay na ini totoo.
4 Asin sa nguso nin tulong testigo an mga bagay na ini ma-eestablisa; asin an testimonya kan tulo, asin an gibong ini, kun saen maipapahiling na gayo an kapangyarihan nin Diyos asin man an saiyang tataramon, na an Ama mismo, asin an Ake, asin an Banal na Espiritu iyo an magpapatotoo--- asin an gabos na ini magtitindog bilang sarong testimonya kontra sa kinaban sa huring aldaw.
5 Asin kun mangyayari ini na sinda magsosolsol asin magdudulok sa Ama sa pangaran ni Jesus, sinda tatanggapon pasiring sa kahadean nin Diyos.
6 Asin ngonian, kun ako mayong autoridad para sa mga bagay na ini, maghukom kamo; nin huli ta saindong maaaraman na ako igwang autoridad sa panahon na saindong mahihiling ako, asin kita magtitindog sa atubangan nin Diyos sa huring aldaw. Amen.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?