<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, July 18, 2006

AN LIBRO NI MORONI 

TSAPTER 1

Si Moroni nagsurat para sa kapakanan kan mga Lamanita--- An mga Nephita na habong magsikwal ki Cristo pinaggaradan.

*******

Ngonian ako, si Moroni, pagkatapos na sakuyang pinaghimo an pantapos na pagpahalipot sa kasaysayan kan mga katawohan ni Jared, ako dae naghuhuna-huna na makapagsurat pa nin dakulon, pero ako dae pa magagadan; asin ako dae nagpabisto sa mga Lamanita na baka baga saindang pagdestrosohon ako.
2 Nin huli ta hilnga, an saindang mga giyera matindihon na maray sa pag-iriba kan saindang mga sadire; asin nin huli kan saindang kaanggutan saindang pinaggagaradan an lambang Nephita na habong magsikwal ki Cristo.
3 Asin ako, si Moroni, habong magsikwal ki Cristo; kun baya, ako naglagalag sa arin man na lugar na ako makaabot para sa kaligtasan kan sakuyang buhay.
4 Kun baya, ako nagsurat nin kadikiton pang mga bagay, na kontraryo sa bagay na sakuyang pinaghuhuna-huna; nin huli ta ako naghuhuna na ako dae na makapagsurat pa; pero ako nagsurat pa nin kadikiton pang mga bagay, na baka baga an mga ini may kumumugtakan pa para sa sakuyang mga katugangan, an mga Lamanita, sa maarabot na aldaw, na uyon sa kagustuhan nin Kagurangnan.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?